Saturday, March 7, 2015

Париж, звіт про поезка - транспорт

Все сказане нижче є особистою думкою автора і не претендує на звання істини в останній, або навіть передостанній інстанції.

1 Таксі
Досвід виявився цілком вдалим (таксист НЕ хамив і не кружляв навколо потрібного місця) і коштував 40 євро + 2 євро за 2 валізи + 3 євро чайові (не стверджую, що це нормальна сума, я була дещо в прострації, про що нижче), від терміналу 1 в Руассі до Латинського кварталу, порядку 40 хвилин, час - близько 10 години вечора, пробок не було. Мабуть, тариф йде по часу, а не по кілометражу.
Тим не менш, на таксі в Парижі я б закладала в 2 рази більше часу, ніж розумно припустити. А в Москві - не менше 3 годин до аеропорту з самого близького до нього місця.

2 Човник
Я замовила в Airport Association з Москви зустріч і проводи за вартістю 27 євро в один кінець з 2 чоловік з оплатою на місці водія. Якого на місці і не виявилося!
Виходжу я з митного залу до "Місце зустрічі" (Meeting Point), тримаю на собі табличку зі своїм прізвищем, щоб було швидше за мене виявити, але ніхто цього робити і не збирається. Дзвоню я тоді за вказаним телефоном, ан і там нікого немає. Запитую у "Інформації" на повільному, але зрозумілому французькому - ми самі не місцеві, як бути? Беріть таксі, кажуть мені дві малообщітельние дами.
Намагаюся знову додзвонитися з мобільного телефону - ура, хтось відповів! Цей хтось і каже мені: біжіть терміново до воріт 14 в зал вильоту, всі пасажири вже в зборі. Ну, я біжу, виходжу - нічого схожого на мікроавтобус там не варто. Повертаюся до Інформації в зал прильоту - там вже інша зміна, молода людина більш дружелюбного вигляду. Переходжу на англійську, що, мабуть, має вплив. Інформаціоніст дзвонить сам за даним мені номеру - виявляється, човник вже залишив аеропорт 10 хвилин тому. Як же так, роблю я вкрай ображене обличчя, а ще Європа! .. Ну що ж робити, зараз візьміть таксі (див. Пункт 1), а назад ми відвеземо вас безкоштовно зважаючи доставленого морального збитку.
Ви цьому вірите? Ось і я не повірила, але, зважаючи старої звички завжди мати при собі документи на всі випадки життя, попросила Інформаціоніста зафіксувати зміст його розмови з човниковим господарем на папері на чистому (відносно) французькою мовою. З великим небажанням він написав мені півсторінки - і це мені дуж-же нагоді!
Минув час, справа йде до від'їзду (ой, я цього не переживу!). Однак йду до менеджера готелю, з якою ми листувалися два місяці на предмет дат, підтвердження та інших формальностей, і бадьорим голосом по-англійськи питаю ... Взагалі я приходжу до висновку, що французькою, якщо він навіжений, краще говорити на вулиці, в метро або в магазині по несуттєвим питань, з важливого же справі краще говорити на пристойному англійському, якось поваги більше, та й немає побоювання чого-небудь неправильно зрозуміти. Але це моя особисто враження.
Так от, кажу я, тут у вас аеропорт впав, і човник ваш французький мене не зустрів. А якщо він так само халатно поставиться до своїх обіцянок на проводах? Це, між іншим, 4:00 ранку. І простягаю знову телефон човникової фірми з автографом аеропортового інформаціоніста. Менеджер дзвонить човникового господареві, той каже: так, мадам, звичайно, мадам, і обов'язково безкоштовно.
І що ви думаєте? Приїхав-таки за нами мікроавтобус з особою в'єтнамської національності за кермом, довіз за 1 годину до Шарля-де-Голля (при тому, що у метро Cadet забрали ще одного пасажира, а вже за містом не менш як півгодини стояли в страшній пробці - зіткнулися дві машини), почитав папірець, поговорив по телефону зі своїм начальником, і мало того, що грошей не зажадав, так ще дякував і кланявся.

3 Автобус
Практичні подробиці можуть висвітлити більш просунуті громадяни, я з дитинства віддаю перевагу метро. Але як засіб не тільки транспорту, а й недорогий екскурсії автобус, звичайно, виграє.

4 Водний транспорт
Тут хочу поставити запитання. Чи не знає хто-небудь рейсового, що не туристичного катера, який би ходив з Парижа до якої-небудь пам'ятки? Щоб убити відразу двох зайців в сенсі транспорту та огляду, і самому не вбитися.

5 Метро
А) Перш ніж спуститися в метро, ??переконайтеся в тому, що воно працює. Крім жартів.
За 10 днів я 2 рази стикалася з тим, що лінія або станція закрита у зв'язку з подією, а лінія № 7 працювала тільки до 20.30 (а на ній магазин Самаритянин з оглядовим майданчиком, яка, як мені сказали в магазині, працює теж тільки до 18.30). Подивіться на монітор над турнікетом при вході на станцію або в переході, прислухайтеся до оголошень. Коли сядете в поїзд, зверніть увагу на схему - якщо ваша станція відрізняється за виглядом від інших - зафарбована іншим кольором або позначена квадратиком замість кружечка, то, навіть якщо Ви не знаєте мови, насторожитеся. Швидше за все, станція або зовсім закрита, або по вихідних не працює.
Б) Ніщо так не полегшує життя, як слідування правилам країни, в якій Ви знаходитесь. Знову ж цілком серйозно.
Всім відомо, що, стаючи туристом, навіть самий розумний громадянин неминуче посувається розумом: накуповує масу непотрібних сувенірів, смажиться на сонці до повного обвуглювання або пірнає з аквалангом, термін придатності якого вийшов ще в минулому тисячолітті. І тут на форумі, і в різних англомовних джерелах я не раз зустрічала таку розповідь: квиток на метро забув / втратив / не знаю, де купити, назустріч контролер, ми самі не місцеві, контролер ж, замість того, щоб розплакатися і довести за руку до потрібного місця - Версаля, наприклад J - злобно вимагає штраф! І ось турист з Оклахоми та прилеглих штатів обурений до краю таким негостинним підходом.
Зрозуміло, що відпустка для того й існує, щоб розслабитися. Зрозуміло, що не можна ж цілий рік бути зібраним, добромисним і всім колом зобов'язаним.
Однак є прості способи уникнути головного болю, наприклад, покласти квиток разом з документами, що представляють хоч якусь цінність, типу копія паспорта. З цієї точки зору купувати карт Оранж розумно, навіть коли не дуже вигідно - все ж книжечку зі своїм фото втратити важче, ніж просто шматок картону.
В) Окреме спасибі форуму за повідомлення про те, що Дефанс на метро - це 2 зона, а на RER - вже 3 зона! А також за пораду краще проїхати зайву зупинку - або 10 зупинок J - чим зробити зайвий перехід. Переходи довгі і забезпечені в основному сходами, ескалаторів мало (в усякому разі, на тих лініях, по яких я їздила), за один перехід доводиться подолати 4 - 6 сходів різної крутизни. А переходи з метро на RER - це взагалі кругосвітню подорож.
Г) Увечері у вихідні інтервали між поїздами стають довшими, тому краще при можливості пройти пішки.

6 Аеропорт Шарль де Голль і такс-фрі контора в ньому
Це взагалі окрема історія. Приїхавши, як порядна турист, за півгодини до реєстрації, я вирушила на пошуки Митниці, або пункту оформлення Такс-фрі. З спрошенний персоналу авіаліній про його існування знав тільки SAS. Такс-фрі виявився навпроти 10 (або 12?) Виходу в залі вильоту, природно. Але був наглухо закритий, без будь-якої згадки про години роботи. Зрозуміло, часу було 5:00 ранку ... Ще раз попитати персонал аеропорту, я дізналася, що потрібно їхати на ліфті (біля виходу 8) в зал прильоту до виходу № 2. Може бути, ви думаєте, я знайшла когось біля виходу № 2 ? Як би не так.
Зате там була "інформація", та сама, яка вітала мене 10 днів тому! (Див. "Човник" Але вже з іншим інформаціоністом, якого я взяла за рукав (фігурально) і не відпускала, поки він не привів мене в пункт такс-фрі. Для цього треба було пробратися через службові двері поруч з туалетом в митну зону, явно порушуючи всі правила, потім підлізти, зігнувшись, до стійки під залізна завіса, і бадьоро подати свої папірці для штампа. Офіційний жовтий поштову скриньку, як ви здогадуєтеся, знаходиться - звичайно, назад в залі вильоту у закритій стійки такс-фрі.
PS Речі пред'являти, як ви здогадуєтеся, нікому і в голову не прийшло.
Тепер чекаю виписки з карти - подивимося, що вийшло.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sberbankblog.ru sasha3.biz sarap.kz sasitlinsky-shop.com sbornik-music.ru saytfamily.ru scat.in sanderart.com scenep2p.com sciencewise.info