Sunday, March 15, 2015

Поїздка на схід

Якщо ви поїдете на схід, через альпійські поля - ви потрапите в місце, яке називають Меккою гірськолижного спорту та літнього відпочинку в горах - Шамоні (Chamonix) . З Шамоні відкривається вид на Монблан (Mont Blanc) , Найвищу вершину Європи. Хочете побачити захоплюючі дух гірські краєвиди? Тоді поїдьте на Егуій-дю-Міді (Aiguille du Midi) або на льодовик Мер-де-Глас (Mer de Glace). На з Валле Бланш - Белая Долина траніце офісу з туризму в Шамоні ви можете завантажити брошури про відпочинок в горах.

Ви знаходитесь в провінції, де все присвячене гірськолижного спорту та туризму. З гірськолижних курортів одним з найвідоміших є Куршевель (Courchevel) , Які вважається одним з кращих в світі. Він знаходиться в регіоні, який називають «Три долини» (Les trois vallees) . Там же знаходяться Мерібель (Meribel) і Валь Торанс (Val Thorens) .

З Ліона можна проїхати в Гренобль (Grenoble) через Шамбері (Chambery) , Де знаходиться замок герцогів Савойї. Ця дорога проходить також через монастир Шартрез (Chartreuse), в якому народився знаменитий зеленувато-жовтий найміцніший лікер «шартрез» . Цей монастир був створений в 16-му столітті Картезіанський ченцями, які й займалися виготовленням цього вишуканого напою. В Вуарон (Voirons) можна відвідати місце, де виробляється «шартрез», подивитися на процес його приготування і навіть спробувати.

Гренобль (Grenoble) - відомий університетське місто Франції. Тут багато історичних місць: можна прогулятися і оглянути церкву Сен-Лоран, Палац Правосуддя в будівлі часів Ренесансу, квартал, де народився Стендаль, собор 12-го століття. Не пропустіть можливості познайомитися з прекрасною колекцією музею Гренобля - 1500 експонатів, що розповідають про часи фараонів, середньовічному примітивізмі, полотна Пікассо, Брака і Клея.

Дорога Наполеона ("Route Napoleon")

Від півдня Гренобля до Канн на середземноморському узбережжі проходить «дорога Наполеона» , яка повторює шлях імператора по його поверненні з острова Ельба. Вас напевно зацікавлять околиці Монтелімара (Montelimar) , Де річка Рона розчленує регіон Дром Провансаль (Drome Provencale) на сході від Ардеш (Ardeche) .

Якщо є час - проедьтесь по провінційним дорогах, щоб помилуватися на середньовічні замки, заховані в горах і оточені лавандовими полями, відвідайте доісторичний грот в Шові (Chauvet), а найкраще зупиніться тут на тиждень і проведіть цей час наодинці з незайманою природою, катаючись на каное і гірському велосипеді.

Ласкаво просимо в провінцію Рона-Альпи!

1 comment:

  1. У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
    Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sberbankblog.ru sasha3.biz sarap.kz sasitlinsky-shop.com sbornik-music.ru saytfamily.ru scat.in sanderart.com scenep2p.com sciencewise.info