Friday, March 6, 2015

Оренда машини в AVIS

Так як я недавно провела місяць в Парижі, то хотіла поділитися враженнями з приводу оренди автомобіля.

Всі напевно знають агенство EasyRentaCar.com, у якого є офіси в Парижі, Ніцці і ще десь у Франції. Воно вражає низькими цінами і в Паризькому метро всюди реклама цього агенства. Основна його відмінність - це те, що ви обов'язково повинні забронювати автомобіль через інтернет, навіть ви, якщо просто заявитеся в офіс, вас попросить звернутися до комп'ютера, який у них є для клієнтів і занести інформацію туди. Але чим заблогавременней ви замовляєте машину, тим дешевше вона виходить.

Це агенство зручно тільки якщо ви не збираєтеся накручувати кілометри за французькими просторам, так як в день у вас оплачено тільки 75-100 км (не пам'ятаю точно), а за перевищення платите додатково.

Я користувалася цим агенством і у Франції, Англії, Іспанії, так що можу відповісти на питання, якщо є.

А хочу я розповісти про досвід в Avis, так як саме планувала накручувати кілометри і шукала unlimited mileage.

У Парижі попросили пред'явити паспорт, картку VISA або іншу якусь вони приймають для блокування певної суми (в моєму випадку я брала машину на 3 дні і вони заблокували 160 Euro, які так і не розблокували, хоча обіцяли наступного дня і платила я в підсумку готівкою , так як вже дуже дорога ця VISA і може знадобитися в інших ситуаціях, як, наприклад, при бронюванні готелів), зворотний квиток (в моєму випадку ця була окрема історія, так як я була студенткою з Англії і в мене був квиток зворотний в Англії - це їх дуже дратує, так як вони хотіли перевірити мій російський адресу, але в цьому не було сенсу, якщо я живу в Англії, вообщем я була їх головним болем).

Розповідати про те, що я наприклад замовила машину Renault Megane 1,6 or similiar. а вони мені викотили Renault Kangoo, яку я відразу прозвала Кенгуру і вона 1.2 маленька така машина, схожа на поштову або развозную морозива або піц. Так ось стали запевняти, що ця машину відноситься до класу С, що я замовляла, ось так от прямо дивилися в очі і "брехали". Я потім уточнила в Американському офісі, що така машина відноситься до класу А. У них не було машини того класу, якого я замовляла і машину вище класу якийсь російської дівчиську вони просто не хотіли давати. І при мені Американцеві дали машину підвищеного класу і йому звичайно-ж не треба було пред'являти зворотний квиток.

Далі гірше

Досвід оренди в Ніцці!

Хто-небудь чув, але для росіян спеціальні правила:

Пред'явити дві кредитні картки на одне і те ж ім'я !!!!!!!!!!!

Можете уявити собі цей абсурд, причому, коли ви бронюєте автомобіль в інтернеті нічого не сказано ні про зворотний квиток, ні про дві кредитні картки на одне і те ж ім'я.

Таке відчуття, що Avis у Франції просто хоче звести до мінімуму здачу в аредни автомашин російським.

Та й на карті у вас заблокують близько 2,000 Euros, а потім чекайте місяць, коли розблокує після повернення.

Загалом, у мене великий досвід подорожі по Європі на машині, у Франції я їздила в Deuville в Normandie, який вважається французьким Монте-Карло. Об'їздила всі блакитне узбережжя, Cote d'Azur, і можу порадити готелі або ще щось. Об'їздила ще всю Андалузію в Іспанії.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sberbankblog.ru sasha3.biz sarap.kz sasitlinsky-shop.com sbornik-music.ru saytfamily.ru scat.in sanderart.com scenep2p.com sciencewise.info